Hírek
2020. Január 22. 05:00, szerda |
Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay
Idén 5-6 százalékkal nőhet a szálláshelyek bevétele

A kereskedelmi szálláshelyek belföldi bruttó szállásdíj-bevétele 5-6 százalékkal növekedhet az idén a tavalyi 8 százalék után a Szállás.hu becslése szerint.
A szállásfoglaló oldal keddi, MTI-nek küldött közleménye szerint a magyarok 2019-ben átlagosan 49 400 forintért foglaltak szálláshelyet, ami csaknem 10 százalékkal több, mint 2018-ban.
Siófok, Hajdúszoboszló és Budapest lettek a legnépszerűbb úti célok. A további sláger úti célok voltak: Balatonfüred, Eger, Hévíz, Zalakaros, Gyula, Szeged és Miskolctapolca.
A tájékoztatás szerint a Szállás.hu több mint 27 százalékkal növelte az általa közvetített forgalmat 2019-ben. Az egyéjszakás (35 százalék) és a kétéjszakás (33 százalék) kikapcsolódások voltak a legjellemzőbbek, az átlagos foglalási hossz 2,26 éjszaka volt tavaly.
Az idei év bizakodásra ad okot Szigetvári József, a Szállás.hu vezérigazgatója szerint, aki úgy véli: a növekedés akkor érheti el az öt-hat százalékot, ha a szálláshelyek az áfacsökkentés jövedelmezőség-javító hatását a minőségi kiszolgálásra, kapacitásfejlesztésre és a munkaerő megtartására fordítják.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 15. 08:32, vasárnap | Belföld
Szijjártó Péter: a Von der Leyen és Zelenszkij páros nagyon komoly károkozásra készül
2025. Június 15. 08:31, vasárnap | Belföld
Gyopáros Alpár: megjelent a falusi templomok felújítását biztosító kormányhatározat
2025. Június 14. 09:07, szombat | Belföld
MKIF: Budapest felé sem lesz felújítás nyáron az M7-esen
Budapest felé sem lesz felújítás nyáron az M7-esen - közölte az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. pénteken az MTI-vel.
2025. Június 14. 09:07, szombat | Belföld
MÁV: először ment utasokkal óránként 160 kilométerrel vonat Budapest és Székesfehérvár között
Budapest és Székesfehérvár között első alkalommal ment utasokkal óránként 160 kilométeres sebességgel vonat pénteken - jelentette be Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója a Facebookon.