Hírek
2018. Június 09. 12:08, szombat |
Belföld
Forrás: mti
A legkreatívabb színházakat díjazta a Magyar Teátrumi Társaság

Színházat vegyenek! címmel negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján színházmarketing szakmai konferenciáját, amelyet követően díjakat is átadtak.
A Magyar Teátrumi Társaság pénteki közleménye szerint a Bartók Kamaraszínház és Művészetek Háza az év legjobb színházi plakátjáért járó díjat vihette haza, a Fővárosi Nagycirkuszé lett a legjobb nyomtatott kiadvány, a Budapesti Operettszínházé pedig a legjobb színházi weblap.
A Centrál Színházé lett a legjobb videó-trailer, a székesfehérvári Vörösmarty Színházé a legjobb szék, a Szatmárnémeti Északi Színház - Harag György Társulaté pedig a legjobb büfé.
Az idén újdonságként meghirdetett merchandising (ajándéktárgy) kategória nyertese a nagyváradi Szigligeti Színház.
Mint írják, az elmúlt évek jegyeladási statisztikái hűen igazolják, hogy a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a kommunikációs eszközöket. Ezt elismerve a Magyar Teátrumi Társaság 2017-ben színházmarketing-díjat alapított Színházat vegyenek! néven, amelyre online formában hat kategóriában lehetett pályázni a szinhazbamentem.hu weboldalon, egy kategóriában pedig a konferencia helyszínén neveztek a résztvevő színházak képviselői. Ebben az új felhívásban keresték az évad klasszikus, szép kivitelezésű, vagy újszerű, egyedi ötleten alapuló reklámtárgyait.
A felhívásra 144 pályázat érkezett 48 színháztól. A versenyen indult színházak maguk szavaztak a pályaművekre, a saját nevezésekre nem lehetett voksolni.
A kategóriák győztesei értékes, a 2018/2019-es évad marketingkommunikációjában felhasználható nyereményekben részesültek. Részt vehetnek színházanként két fővel egy kétnapos marketingképzésen, valamint a nyertes színházak lehetőséget kapnak egy-egy Facebook-kampány lebonyolítására.
Az InfoPont, Országos Programajánló Magazin különdíját Az évad legjobb színházi trailere kategória nevezője, a Centrál Színház nyerte el.
A közlemény idézi Szabó Lászlót, a Magyar Teátrumi Társaság titkárát, aki szerint a színházakkal kapcsolatban a közönség várja és elvárja a megszokott megjelenéseket, ugyanakkor az új közönségrétegek megszólítása és a fiatalok figyelmének megragadása csak innovatív módszerekkel lehetséges.
Az idei konferencia fókuszában az online marketing állt. Neves hazai és külföldi szakemberek beszéltek az aktuális trendekről, a színházak számára is érvényesíthető online kommunikációs megoldásokról.
A konferencia részletei, a pályázatok és a Színházat vegyenek! díj nyertesei megtekinthetők a szinhazbamentem.hu weboldalon.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Április 27. 08:56, vasárnap | Belföld
Megjelenik a kínai Chery autómárka a magyar piacon
Megjelenik a Chery autómárka Magyarországon, a vezérképviseleti feladatokról a Grand Automotive vállalattal kötött megállapodást a kínai Chery Automobile - közölte a magyar társaság az MTI-vel.
2025. Április 27. 08:51, vasárnap | Belföld
Donald Trump Jr: Orbán Viktor és Donald Trump bizalmon alapuló kapcsolata jó alap a gazdasági kapcsolatok erősítésére
Orbán Viktor magyar miniszterelnök és Donald Trump közötti jó személyes viszony, bizalmon alapuló kapcsolata jó alapot szolgálhat a gazdasági kapcsolatok erősítésére
2025. Április 27. 08:50, vasárnap | Belföld
Meteorológia: csaknem 17 Celsius-fokos eltérés volt pénteken az ország kelet és nyugati része között
Csaknem 17 Celsius-fokos különbség volt pénteken az ország keleti és nyugati részeinek csúcshőmérséklete között - közölte a HungaroMet Zrt. a Facebook-oldalán szombaton.
2025. Április 26. 10:08, szombat | Belföld
Az 1000-2000 lakosú települések italüzletei is pályázhatnak a 3 millió forintos támogatásra
Az 1000-2000 lakosú települések italüzletei is pályázhatnak a 3 millió forintos támogatásra